Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

iMac θέλω , τώρα τονε θέλω !

Εδώ και καιρό λοιπόν σκεφτόμουν ότι είχε έρθει ο καιρός να αλλάξω υπολογιστή..Από την αρχή είχα λαπτοπ αλλά λόγω την εξαιρετικής φορητότητας τους , κάθε λαπτοπ που πέρασε από τα χέρια μου δεν είχε καλό τέλος , καθώς το έπαιρνα μαζί μου είτε ήμουν στην κουζίνα , είτε ήμουν στο λουτρό (ακόμα και την ώρα που έκανα μπάνιο!) είτε στην βεράντα , ακόμα και στην παραλία...Έτσι καταντούσαν όλα να έχουν  φάει τουλάχιστον από μία "σούπα" ..Για παράδειγμα το τελευταίο μου λάπτοπ , είχε μία τρύπα στην μία γωνία (!) λόγω πτώσης του μέσα στο μπάνιο (!) , του είχα περάσει Windows τουλάχιστον 11 φορές (μετρημένες μαλάκα) και είχε σπάσει μέχρι και η μητρική του κάρτα -δηλαδή κατάλαβες το είχα ξεχαρβαλώσει- και να φανταστείς ακόμα και η συσκευή που μπαίνουν τα cd/dvd είχε καταντήσει αποσπώμενη από τα πολλά πεσίματα.


Για να μην μιλήσω για την οθόνη του , την οποία είχα πατήσει κατά λάθος (!) και είχε κάτι ΦΡΙΚΤΕΣ γραμμες από καμμένα πίξελ , με αποτέλεσμα να περιορίζομαι σε έναν πολύ μικρό χ'ωρο της οθόνης που ήταν οκ..όσο για το netbook , και σε αυτό πάτησα κατά λάθος την οθόνη , 2 μόλις μήνες μετά την αγορά του...


Έτσι λοιπόν ξυπνάω σήμερα , μου τη βιδώνει κανονικά και λεώ "ΤΕΛΟΣ , ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ"...Παίρνω λοιπόν το μετρό και κατεβαίνω Σύνταγμα-πήγα στο Public - και όταν ρώτησα για τον μου είπαν πως υπάρχει έλλειψη και πως θα ξανάχουν σε καμιά εβδομάδα..."Εγώ σήμερα θέλω υπολοσιστή" σκεφτόμουν από μέσα μου και έτσι παίρνω το αλαβάστρινο κορμί μου και το σερνω και πάλι μέχρι το μετρό...Αφού έφτασα στο The Mall παίρνω σβάρνα ΟΛΑ τα καταστήματα που μπορεί να υπήρχε iMac...Πουθενά όμως ...ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΖΟΥΡΑ!Τι στα FNAC πήγα , τι Plaisio στο ,τι στον Κωτσόβολο τίποταααα!Παντού μου έλεγαν ότι υπάρχει έλλειψη!Αλλά εγώ όσο δεν έβρισκα τόσο φούντωνα και αφιονιζόμουν να αγοράσω υπολογιστή αυτοστιγμήν !Και έτσι φτάνω στην τελευταία μου ελπίδα -τα Μultirama..ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΑΑΑΑΑ!!!:)


Αφού λοιπόν κόντεψα να χεστώ από τη χαρά μου , πάω στο ταμείο να πληρώσω..Βγάζω την κάρτα (χρεωστική) και μου λέει η κοπελιά "Δεν έγινε δεκτή"..Μετά από πολλά τηλέφωνα στην τράπεζα καταλάβαμε πως υπέρχε όριο στην κάρτα 1000 ευρώ και πως για να το άρουμε θα πρέπει να στείλω γραπτή επιστολή κλπ....."Εγώ σήμερα θα πάρω υπολογιστή , πάει και τελείωσε!" μουρμουρίζω και πάω σε ένα ΑΤΜ όπου και κάνω ανάληψη 1000 ευρώ και τα δίνω στην κοπελιά η οποία μου λέει "Θα πάρετε αύριο το προϊόν , που ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΗΜΑΤΑ"...Εκεί εγώ σε κατάσταση σοκ βγαίνω από το κατάστημα ανεβαίνω σκάλες, περνάω διαδρόμους , βγαίνω από το εμπορικό και αφού βρίσκω ταξί (με την 4η γαμώ την τρέλα μου) φτάνω στην Alpha Bank Αμαρουσίου..Ώρα : 1:55....Βγάζω χρήματα ,κάνω καπάκι και την επιστολή για να ανεβάσουν το όριο στα 5000 ευρώ , ξαναπαίρνω ταξί πάω στο Μολ (ώρα 2:20) και εμφανίζομαι μπροστά στην πωλήτρια με ένα πλατύ χαμόγελο και υπερηφάνεια , της πετάω τα λεφτά τα μούτρα (σχεδόν-μην φανταστείς δραματικότητες) και παίρνω το  my precious -χνιε χνιε χνιε.....


Και έτσι τώρα κάνω ποστ από τον υπέροχο , υπερσούπερ υπερντούπερ , μοναδικά desighάτο , υπερταχύ και τεράστιας χωρητικότητας  iMac μου !!!


Τρελές ταλαιπωρίες με ταξί /προαστιακούς / μετρό (και κατά την επιστροφή-είναι και τόσα κιλά και τεράστιο το κουτί βλέπεις) αλλάαααα...ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ !!


Αν δεν αγόραζα υπολογιστή σήμερα θα έσκαγα-ήμουν αποφασισμένος, δεν θα το άντεχα...Είχα πάθει σοκ σε λέω ! :)




Αχχχ αυτοί οι αμερικάνοι ξέρεουν τι φτιάχνουν - εκ πάγλου καλλονής η σχεδίαση του iMac !!


Mεγειές μου ρεεεεεεεεε και στα δικά σας χεχεχεε.....


Εσύ σήμερα μαθητή μου πήγες σχολείο ή πάλι λούφα?


Υ.Γ.Είναι καταπληκτικό ότι πλέον έχω μόνο 1 και μοναδικό καλώδιο πάνω στο γραφείο μου !!Όλα σε 1 , νοικοκυρεμένα ...:P

4 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι, και καλορίζικος.
    Εχω mac. Ομως κι ένας hp χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλορίζικος!!! Αυτός τουλάχιστον δεν θα πάει τουαλέτα χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα...Έτσιιι...Ότι βάζουμε στο μυαλό μας δεν βγαίνει!!!!χαχαχα....:D:D
    @mahler76 όντως...χαχαχα...Του έκατσε μια χαρά...:D

    Άντε τουλάχιστον να σου κρατήσει καιρό ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. bear

    Eyxaristw!!Oso gia pc , exw to ημιπληγιάρικο to laptop mou !!xxaaa

    mahler

    eyxaristwwww !!nai den paei , eytyxws :)


    Ethan R

    Emena moy les....Mou fyge o takos gia na ton agorasw :PNai elpixa na krathsei !

    ΑπάντησηΔιαγραφή