Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Τί νέα λοιπόν ?Μπουμπλε , μουμπλε ...

Αχχχ.....Αύριο Παρασκευή , τί ώραια , τι καλά , είναι η αγαπημένη μου μέρα της εβδομάδας....Από ότι είπε και ο χαρωπός γεράκος που λέει τον καιρό στον Αντ1 , από αύριο θα μυρίσει άνοιξη....Πάλι καλά μπας και αλλάξει και κάτι στην καθημερινότητα μας.....


Αύριο αργά το βράδυ πάω Kρήτη για το τριήμερο (έχουμε και δουλειες την Δευτέρα-μην ξεχνιόμαστε)  να δω λίγο τους φίλους και το Ηράκλειο , μου έλειψαν πολύ...


Για αυτό όποιoς θέλει να τον πάρω (μαζί μου) ας έρθει στο αεροδρόμιο το βράδυ να του δώσω και αυτόγραφο...:DΣας παρακαλώ όμως δεν θά'θελα πανό και τα λοιπά , είμαι ινκόγκνιτο εδώ , με ζητούν και από το Χάρβαρντ....


Κατά τα άλλα πλησιάζουν τα γενέθλιά μου , ω ναι , μεγαλώνω και εγώ και γερνώ , για άλλη μία φορά θα σβήσω τα κεράκια που θα αναγράφουν πόσα χρόνια ανέχομαι τον κόσμο γύρω μου ...:Ρ


Πέρυσι είχα περάσει τα γενέθλια μου μέσα σε ένα περιπολικό με 2 αστυνομικούς (δεν κάναμε αυτό που νομίζεις) , σε ένα αστυνομικό τμήμα και σε ένα νοσοκομείο με αίματα στο πρόσωπο, όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο και δεν σου κάνω πλάκα ,σε διαβεβαιώ....Ήταν αξέχαστα γενέθλια από πολλές απόψεις....


Επίσης έχω να δηλώσω ότι ΠΟΤΕ δεν μου έχουν κάνει πάρτυ έκπληξη ,τό'χω παράπονο, μία φιέστα βρε αδερφέ , ένα κατιτίς , ένα στριπ μπόι να μου στείλουν σπίτι , είναι τραγικό.....Κατά κανόνα κάθε χρονιά τα γενέθλια μου ήταν στο ίδιο σκηνικό ... Σπίτι να μου τραγουδούν "Χάπυ μπερθντέι του γιού" κλπ και μετά σε κάποιο μπαρ ή  κλαμπ ...Πφφφφφφ τίποτα το ιδιαίτερο...


Πως πέρασε και αυτός ο χρόνος ρε σεις.....Και τι συνέβη μέσα σε αυτό το χρόνο..Τεσπα δεν είναι ώρα για απολογισμό του έτους , αυτό θα γίνει σε ποστ την ημέρα των γενεθλίων μου , που θά'χω πάρει και τα χάπια μου (πλακίζω[?])...


Άντε παιδάκια...Ποστ από Δευτέρα πάλι..Αν παρόλα αυτά σας πιάσει σύνδρομο στέρησης, κάντε μία επαναληψούλα στα ποστς μου από την αρχη μέχρι το τελευταίο , δεν είναι και πολλά , 35 όλα και όλα .....




Μπάι μπάι φορ νάου ντίαρ στιούντενς ....







6 σχόλια:

  1. Μαρή πάνε γαμήσου με κανά κρητίκαρο και άσε το μπλόγκ και τις αναμνήσεις χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mahler76

    Tην θέλει ο κώλος σου την αποβολή από την τάξη μου μικρέ.....

    Τέλος οι κρητικοί για μένα...ό,τι έκανα με δαύτους έκανα....
    άσε που παρά τα όσα π'ιστευα για τους κρητικούς οι περισσότεροι είναι κάπως "κουνημένοι" και πετσά για τα γούστα μου....:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πετσά; τι είναι αυτό;

    καλά να περάσεις πάντως.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασες καλά στη Κρήτη;
    Καλή βδομάδα και περιμένουμε ποστ για τα γενέθλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. bear

    Πέρσα ανέλπιστα καλά , ευχαριστώ !:)

    Βγήκα πολύ , είδα τους φίλους μου , με άρεσε πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. scatterbrain

    Πετσά λένε στην Κρήτη τους βλαχοκρητικούς , αυτούς τους macho με τις μαυρες δερματινες μπότες , το μαύρο πουκάμισο και την αλυσίδα στο V να φαίνεται μέσα από το δάσος της Βουλώνης ...Και πίστεψε με όσο και γραφικό να σου ακούγεται , θα δεις στο Ηράκλειο πολλούς τέτοιους να περπατούν στο δρόμο:P

    Ζήτω τα πετσά λοιπόν ,,χαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή