Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Θέλω...

Να πάω ένα 4ήμερο στις διακοπές του Πάσχα ....



Πιθανός προορισμός: Βαρκελώνη ή Παρίσι ή Βρυξέλλες

Πρόβλημα :Δεν βρίσκω παρέα...Κάποιοι έχουν κανονίσει οικογενειακές εξορμήσεις , άλλοι δεν διαθέτουν τα χρήματα , άλλοι έχουν δουλειές...

Και εγώ τι φταίω??

Θέλω οπωσδήποτε να πάω ταξίδι στις επερχόμενες διακοπές .....Και το βλέπω χλωμό να βρίσκω παρέα...Από την άλλη δεν έχω όρεξη πάλι να γυρίσω μόνος μου μία ευρωπαϊκή πόλη...

Καμιά ιδέα?

Υ.Γ.Όχι , δεν πρόκειται να είναι αυτή η εκδρομή που σας έταξα  ...:P

12 σχόλια:

  1. Γνωρίζεις ένα παριζιάνο στο Romeo και περνάς ένα καυτό τετραήμερο.... hu hu hu hu hu....

    Τι να σου πω βρε συ... Και εγώ θα ήθελα τρελά να πάω... όταν βρω λεφτά βέβαια....
    Μάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν έπαιζαν φράγκα θα είχες βρεί ήδη την παρέα. Και φυσικά για Παρίσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρυξελες και πασχα δε παει
    προτεινω να πας σε κανα νησι , και θα βρεις παρεα να σα σιγουρος
    στην ελλαδα ποτε δε μενεις μονος σε νησι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nησί ιτ ιζ. Συμφωνώ. Η Ευρώπη είναι μια χαρά προορισμός για Χριστούγεννα... but when it comes to Πάσχα, ψηφίζω δαγκωτό Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ ψηφίζω βαρκελώνη και 2η επιλογή παρίσι.
    Πάσχα στην Ελλάδα με βουκολικό κλαρίνο έχουμε ξανακάνει :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xμμμμ...μάλλον μόνος θα πας...κατά πάσα πιθανότητα. Αλλιώς παιδάκι μου...ένα φίλο καν δεν έχεις να φορτωθείς στις γιορτές; Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Zero Point
    μην το λες, κι εγώ με τους φίλους μου ποτέ δεν καταφέρνω να συγχρονίσω χρόνο και χρήμα για να πάμε κάπου μαζί διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έβρε εισιτήρια φτηνά (όσο γίνεται) τζαι έρκουμαι εγιώνι (όσο πιο φτηνά γίνεται γιατί εννά πληρώσω τζαι αεροπορικά Λάρνακα-Αθήνα!) Σοβαρομιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Katsiki

    Μαρέσει ο greek lover δεν μπορώ τους hommes francais ...:PΑν και κάποτε είχα σχέση με αμερικάνο .... και γάλλο ....και πουερτορικανό...(μην γελάς-αλήθεια λέω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >mahler76

    Έλα να σε πάω Paris(όχι Hilton) μάνα μου....:P
    Eπίσης όντως ο συγχρονισμός είναι ένα μεγάάάλο θέμα...

    >aswte & keen on boys

    Τελικά ελλάδα θα πάω...:P

    >Divine

    Και συ εξωτερικό ψηφίζεις?Οκ θα κανονίσουμε οι bloggers να πάμε το καλοκαίρι :P

    >zero_point

    Τελικά βρήκα παρέα αλλά για ελλάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ithaki-man

    ΟΟοοο θα πάω ελλάδα τελικά....Πολύ ευγενικό να έρθεις παρόλα αυτά.....:)


    Ωωωωωω!Λάρνακα Λάρνακα.....Η αγαπημένη μου πόλις !!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίες στις υπόλοιπες πόλεις τζαι μάνι μάνι έν η Λάρνακα η αγαπημένη σου πόλη; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή