Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Πονάει η μήτρα μου !

Τι είδαν πάλι τα ματάκια μου Παναγιά μου !!Ο χριστός και η μάνα του !Η Τζούλια σε τσοντίτσα?Έτσιιι μου αρέσει όταν οι άνθρωποι βρίσκουν τον δρόμο τους..


Λοιπόν η αλήθεια είναι πως γενικά την Τζούλια την συμπαθώ...Πρώτον είναι πάρα πολύ όμορφη γυναίκα , υπέροχο πρόσωπο με πολύ όμορφα μάτια και πολύ θυληκό η γυναίκα,τι να λέμε τώρα...Δεύτερον γενικά παρά τις μαλακίες στις οποίες έχει εμπλακεί κατά καιρούς, μου βγάζει κάτι θετικό.....
Αλλά ρε κοπελιά χαλάρωσε...Προσπαθείς να μας πείσεις ότι δεν ήξερες τι συνέβαινε και ότι δεν το ‘κανες επαγγελματικά?Δηλαδή ειλικρινά ρε κοπελιά,πόσο μαλάκας νομίζεις πως είναι ο κόσμος ?Δεν ήξερες δηλαδή ότι σε έβγαζαν βίντεο έτσι?
Έχεις δει πολλές home made τσόντες να έχουν τρικάμερη λήψη , φωτισμό , μακιγιάζ , μαλλί , νύχι , “σενάριο” και επαγγελματία άντρα πορνοστάρ (Ίαν Σκοτ-Γάλλος το παιδί - για σακούλα βέβαια)?

Και όταν κοίταγες την κάμερα κατάματα πάλι δεν τό’ξερες?Γάμα μας ρε κοπελιά , στις πουτάνες πουτανιές?
Όχι τίποτα άλλο , αλλά τώρα πλέον δεν με αφήνεις πάτημα να σε υποστηρίζω όταν ΟΛΟΙ μου οι φίλοι και οι γνωστοί λένε πως είσαι τσούλα....Με εξέθεσες παλιοπορνίδιο....

Τέλος Τζούλια μου έχω να σου πω πως μέχρι και στο γαμήσι ατάλαντη είσαι....

Και να πείς πως είναι κάτι που δεν τό’χες ξανακάνει?!?!?!‘Έλεος κούκλα μου πια...ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ τελικά?

Δηλαδή , ποιος καυλώνει με την έκφραση “Πονάει η μήτρα μου....!” , όσο ζουζουνιάρικα και να την πεις?!Αλλά σε θαύμασα ρε κοπελιά για τον τσαμπουκά σου , ειδικά στο σημείο που σε γάμαγε ο άλλος και εσύ του είπες “Πιο γρήγορα ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ” !!Οκ , πας για ΒΑFTA με τη μία...
Όπου και να πήγα σήμερα (Σύνταγμα,Ομόνοια,Δάφνη,Αμπελοκήπους)παντού το DVD σου!Έβγαλες χρήμα έτσι?19,90 euro το κομμάτι...Να το χαίρεσαι , αλλά μην νομίζεις ότι και εμείς τρώμε κουτόχορτο....

Επίσης έχω να πω πως στο “Ράδιο Αρβύλα” το ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝ το θέμα...Δηλαδή , οκ , νομίζω πως αυτή τη φορά ξεπέρασαν τα όρια...
Τέλος , μαθητές μου , νόμιζα πως δεν θα υπήρχε ποτέ περίπτωση να βρεθεί άλλη ατάκα που να ξεπερνά σε κάλλος την ατάκα της Πετρούλας “Είναι όλα ΤΟΣΟ μεγάλα πάνω σου?” ...Αλλά όλα να την περιμένεις από την γλυκιά Τζσουλίτσα...Επίσης Τζούλια αν σε πονάει η μήτρα σου να το κοιτάξεις χρυσό μου , δεν είναι φυσιολογικό :Ρ

Επίσης κοπελιά στο λέω...Η τσόντα δεν με χαλάει καθόλου , αλλά μην μας το παίζεις τώρα πια “Σας παρακαλώ δεν θά’θελα , εγώ είμαι μια κιουρία”...
Υ.Γ.1.Πάντως το παιδί που έκανε “λαρυγγοσκόπηση” στην Τζούλια εξαιρετικά προικισμένο :D...Άλλωστε το είπε και η ίδια η πρωταγωνίστρια “Πω πω είναι πολύ μεγάλο!”.
Υ.Γ.2.Αυτός ο Μένιος τι το παίζει?ΤΙ?Σε έπιασα αδιάβαστο μαθητή μου?Τι εννοείς “Ποιός Μένιος?” ?Αυτός βρε ο ξεπεσμένος (κατ’ευφημισμόν) παρουσιαστής που είναι φίλος της Τζούλιας και γνωστός gay στα “κυκλώματα”...Το παίζει προστάστης?Ούστου πια με την κάθε μαλακισμένη αδερφή....

6 σχόλια:

  1. αχ ειμαι ευτυχισμενη!
    Σημερα ολη μου η μερα ειναι ενα παιδικο λουναπαρκ!
    λεμε ανεκδοτα στο σπιτι του τυπου "ποιος ειναι ο αγαπημενος τραγουδιστης της Τζουλιας? - Ο Σαμπανης" και ξεκαρδιζομαστε, εχουμε αναλυσει με τον αδερφο μου καθε λεπτομερεια της ταινιας απο τα πλακακια μεχρι το μαλλι της.
    Ξερεις ποσα μπορεις να πεις με ενα στρεητ?
    Ασε δε στο γυμναστηριο εγινε της κολασεως!
    η μηπως Κωλασεως?
    Μπηκα μεσα φωναζοντας Λεφτερια στη τζουλια!
    ΕΠος σημερα σου λεω ΕΠος!
    Αλλα μαλακα δεν ξερει να κανει πιπα ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ! Ουτε να γαμιεται ξερει!
    Κοιτα για αρχη θα της βαλω ενα 7 λογω ατιμου προτερου βιου και για να μην της κοψω τα φτερα...
    αλλα αν συνεχισει ετσι με τα ημιμετρα δεν βλεπω διεθνη καριερα!
    Γιατι χρυσο μου τι να σε κανω αν πας και μου γαμιεσαι στο Hotel 3xxx Peykakia?
    Αν δεν σε αναλαβει κανας Mario Salieri..ενας Marc Dorcell βρε αδερφε! ΑΝτε ενας Piere Woodman.. μια ζωη πουτανα θα μεινεις!
    ΕΠισης το μεγεθος του κυριου με εξεπληξε.
    Πραγματικα αλλαξα γνωμη για τους Γαλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Theia

    Sou exw kai allo anekdotaki:

    -Τι θα ήταν η Τζούλια αν αντί για Αλεξανδράτου την έλεγαν Αλεξανιάν?

    -Αρμένικη !


    χαχχαχαχαχαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. thea i tzoulia egkrinoo mono an ta konomise xontra kana 2000000 evro opww lene
    tha xei lefta mexri ta 28-30 meta tha kaei apo tin koka gia ta kala, an den exei kaei idi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν το έχω δει και ΟΥΤΕ σκοπεύω να το δω!
    Η Τζούλια μ' άρεσε αλλά μέχρι το επίπεδο της "Βασίλισσας της Πίστας" όχι παρακάτω, αντε και με τον "Στόχο", τον Μένιο ΔΕΝ ξέρω καλέ; Αλίμονο, όποτε μιλάει η Τζούλια πρώτη μιλάει ο Μένιος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mahler76

    Συμφωνώ...

    Ithaki-man

    Έτσι ,ενημερωμένο σε θέλω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή