Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Γενέθλια !




Γεία σας μαθητές μου !
όπως ξέρετε , την Κυριακή είχα τα γενέθλιά μου…

Μην φανταστείτε τίποτα party και πανηγυρικούς εορτασμούς …:P

Έσβησα το απόγευμα παρουσία συγγενών τα κεράκια στην τούρτα - ευχή εννοείται πως δεν έκανα , γιατί ποτέ δεν μου 'χει βγει  - και το βραδάκι πήρα το μετρό με κατεύθυνση τον Κεραμεικό.

Με είχε καλέσει ένας μαθητής μου , ο Ethan Reynolds ,καθώς είχε και αυτός γενέθλια μία μέρα μετά από μένα , στις 12 Απριλίου .

Έτσι πήγα και γω και γνώρισα και τον μαθητή μου από κοντα - έχω κούκλους μαθητές :P- γνώρισα και τον Benjamin (επίσης οι μαθητές μου έχουν άριστο γούστο στους άντρες χεχε) , το αγόρι του μαθητή μου , τους έδωσα και την ευχή μου μέσα από το βρακί μου και τους υποσχέθηκα πως θα βαφτίσω ένα από τα παιδάκια τους (την  Κylie) .

Πέρασα πολύ όμορφα , οι φίλοι του Ethan ήταν ενδιαφέροντες , γελάσαμε πολύ, ανταλλάξαμε απόψεις ,μιλήσαμε  , εγώ ήπια και λίγο παραπάνω από τους άλλους βέβαια αλλά η συνήθεια δεν κόβεται !

Και ο Ethan πολύ καλό παιδί , γελάσαμε πολύ .Μην με ρωτήσεις πότε πρόλαβα να το καταλάβω , έτσι είμαι εγώ προτρέχω :P

Ανταλλάξαμε και τα δωράκια μας - δεν σου πω τι μου έκανε δώρο ο μαθητής μου , πάντως χωράει και σε πακέτο από τσιγάρα και πλένεται στο χέρι lol- και γύρισε ο καθένας σπίτι του σχετικά νωρίς ( 1- 1και μισή ) καθώς όλοι είτε είχαμε πρωι πρωι σχολή είτε δουλεύαμε .

Πάει και αυτός ο χρόνος λοιπόν .

Μόνο άσχημα μου έφερε αυτή η χρονιά .ΜΟΝΟ .- (τελεία και παύλα)

Ας ελπίσουμε πως αυτός ο χρόνος όμως μου επιφυλάσσει κάποια από τα καλύτερα ….

Οψόμεθα !

Φιλιά μαθητές μου και σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας ! :)

5 σχόλια:

  1. Το κάψατε το μαγαζί παλιό κριάρια!!! πολύ θα ήθελα να ήμουν μαζί!!!
    Πάντα ετσι χαρές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά περάσατε ε;
    Θα μείνω με την απορία του δώρου!!!!!
    :(
    Άντε και στα καλύτερα που έρχονται!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι σίγουρος ότι φρομ νάου ον θα είναι φαν φαν ενταντίκ όλα, xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι άλλα από εδώ και πέρα θα περνάς μόνο τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. >ΦΟΥΛΗ

    Εε καλά δεν το κάψαμε κιόλας !:P

    >Coula

    Εεεεε το δώρο δεν το φαντάζεσαι από την περιγραφή ?
    Άντε να δούμε και τα καλύτερα !:P

    >Provato
    Καλώς ήρθες στην τάξη μου!!:)

    Μακάρι νά ναι νάις και φαν εντατίκ!!!:P(λατρεύω τις εκφράσεις σου χαχαχαχα)

    >mahler76

    Λες?Μακάρι μαλεράκοοοοοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή