Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Καρδιά + ψυχή = μυαλό .

Xαιρετώ τους φίλους και μαθητές μου bloggers !


 Μαθητές μου μάθημα βασικό ακολουθεί :    Οι άνθρωποι 

είμαστε ικανοί τουλάχιστον ψυχικά για τα πάντα. Σωματικά 

δεν ξέρω αλλά ψυχικά σίγουρα μπορούμε να ανεχτούμε τα 

πάντα και να αντιδράσουμε με κάθε πιθανό τρόπο. Ο ίδιος 

χαρακτήρας μπορεί να αντιδρά στο ίδιο ερέθισμα με εντελώς 

παράλογα διαφορετικούς και αντίθετους τρόπους . Μπορώ 

μέσα μου να υποφέρω , να ουρλιάζω και εξωτερικά να δείχνω 

πως είμαι τόσο ψυχρός και ανέγγιχτος σαν να ζω σε 

παράλληλο σύμπαν . Ο χαρακτήρας εσωκλείει

βασικές αρχές αντίδρασης ενός εαυτού αλλά ταυτόχρονα 

καθένας μας έχει απεριόριστους τρόπους έκφρασης όλων των 

πιθανών εγκεφαλικών κινημάτων και σκέψεων . Με την ίδια 

ψυχωτική ευκολία μπορώ μέσα μου να αδιαφορώ αλλά να 

δείχνω εξωτερικά πως παθιάζομαι με κάποιον ή κάτι . Ωστόσο 

το θέμα είναι πως και εγώ μπερδεύομαι και δεν ξέρω τι είναι 

αληθινό και τι όχι. Πάντως τώρα σκέφτομαι πως δεν υπάρχει 

´´αυτόβουλη´ καρδιά (πχ άκουσε την καρδιά σου") ή ψυχή 

επίσης ´´αυτόβουλη ("κανε αυτό που λέει η ψυχή σού´") . 

Όλα είναι στο μυαλό . ΟΛΑ.



 Δεν γίνεται αλλιώς ! Όλα ξεκινούν και τελειώνουν στο μυαλό ! Η καρδιά (όχι ως όργανο μαθητή μου αλλά ως πλαίσιο συναισθηματικών εκφράσεων ) και η ψυχή υπακούν στο μυαλό . ΕΙΝΑΙ το μυαλό . Όλα ξεκινούν και τελειώνουν εκεί . Δεν ξέρω γιατί  αλλά εγώ σκέφτομαι με τέτοιο τρόπο που ενώ φαίνομαι συχνά ως άνθρωπος των άμεσων σκέψεων χωρίς πολλά ´´κορδελάκια ´´ παρόλα αυτά έχω εξαιρετικά πολύπλοκη σκέψη και το μυαλό μου σκέφτεται συνεχώς αντικρουόμενα επιχειρήματα και εξάγει επίσης πολύπλοκα συμπεράσματα και συναισθήματα . Ώρες ώρες μπερδεύομαι . Δεν γίνεται να σκεφτείς απλά , λόγω του ότι η ζωή και οι καταστάσεις που βιώνουμε δεν είναι απλά "ή το ένα ή το άλλο". ίσως τελικά προσπαθώ και να ξεγελάσω τον εαυτό μου.

 Είμαι μια περίπλοκη μηχανή σκέψης και μπερδεύομαι μέσα 

στο ίδιο μου το μυαλό και επομένως μέσα στα ίδια μου τα 

συναισθήματα . Αλλά εξακολουθώ να ευελπιστώ .

16 σχόλια:

  1. Με μπέρδεψες με το μάθημα σήμερα,αν δεν μπορεί ο καθηγητής να βρη άκρη τότε οι μαθητές τη βάψαμε...
    Καλό μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμενα τα λες, στις φίλες μου πες τα που με λενε κυνική!
    Λογικη ειμαι και μαλιστα με ευαισθησιες.

    Ασχετο, βρε αγορι μου βγαλε κανενα χρωμα απο το blog σου, γιατι βλεπω αστερακια μετα το διαβασμα!

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sigoura einai ola mesa sto mialo mas!!! :) tin kalimera mou kai kali kiriaki! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι και αυτά στην ύλη για την τελική; Ουάο, θα κάνουμε! Μ' αρέσουν αυτά! :p Μου κάνει και λίγο φιλοσοφία! Μια χαρααα... Κύριε; Να ρωτήσω; Το μυαλό δεν είναι και αυτό επίσης μη-αυτόβουλο; Αν δεν υπήρχε ή η καρδιά ή το μυαλό δεν θα υπήρχε το άλλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ πανε οι παληες καλες μερες
    ωριμασες και συ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει...τώρα που έδιωξα τη Δίωξη...πες μου πραγματικά...τι ήπιες για να το γράψεις αυτό; Χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδερφε μου μεγαλωσες!!!! Και μας μπερδευεις! :P

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λυσάριο για το διαγώνισμα πάνω σε αυτό το μάθημα, πού θα βρούμε ρε παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. >ΦΟΥΛΗ
    Καλό μήνα και σε σένα :)Γιατί όλους σας μπερδεψε το μάθημα??:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >dsquared

    Το χρώμα είναι χαραλτηριστικό του blog οπότε δεν αλλάζει!Αν θες αλλάζουε το γεύμα του πανθεναγωγείου !:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >Ithaki-man

    Είπαμε χρυσέ μου , ΟΛΑ ειναι ΤΟ ΜΥΑΛΟ ;)

    H αμπελόΦΙΛΟΣΟΦΙΑ μας μαρανε !!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. >zero point

    Τίποτα απλά με πιάσαν τα ψυχολογικά μου ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. >Gi Gaga

    Έλα μωρέ κάνε ένα σκονάκι να τελειώνουμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή