Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Τα 12 γουρουνάκια...Καιγόμαστε !

Πωπω....

Σας έχω αφήσει λάσκα πολύ τελευταία......

Καλησπέρα λοιπόν μαθητές μου...

Νέα νέα νέα....

Τα τελευταία μου post ήταν κάπως κλαψομούνικα αλλά οκ έχουμε πει , όπως μου βγαίνουν τα γράφω....Εκείνη τη στιγμή.....Άλλωστε (hint) σχεδόν ποτέ δεν περνάω ένα post από editting (μια δεύτερη ματιά ωρε αδερφέ) πριν το αναρτήσω...

Χτες βράδυ πήγα για ποτό στο Γκάζι με ένα παιδί που μιλάγαμε εδώ και κάποιες μέρες στο facebook.Εε ταιριάζαμε πολύ και για αυτό μου πρότεινε να τα πούμε και από κοντά , γιατί όπως ξέρεις εγώ δεν είμαι σε φάση για γνωριμίες κλπ αυτή της περίοδο......

Πήγα λοιπόν , ήπιαμε , μιλήσαμε πολύ , πολλή χημεία και από κοντά...
Μετά από ένα σήμείο άρχισαν και τα διακριτικά υπονοούμενα από μέρους του ...

Σε ένα σημείο του κάνω : "Καλά , τό'χεις καταλάβει ότι τό'χουμε κάψει εδώ και ώρα το θέμα έτσι?"
-"Μου αρέσεις στο λέω και ξεκάθαρα αλλά τώρα ντρέπομαι λίγο !"Τί γλυκόοοος :P

Τέσπα , πλήρωσα τα ποτά και του 'πα να παμε μια βόλτα....Εεεεε έβλεπα πού πήγαινε το θέμα και κλασσικά έκανα την πρώτη κίνηση....Έπεσε το γλωσσόφιλο του αιώνα , μπαλαμούτ εντατίκ και τα λοιπά ..Κάναμε βόλτες από κάτι στενάκια για κανα 2 ώρες και ξέρεις ..Φιλιά και τα παρελκόμενα :P



Το θέμα είναι πως μου αρέσει του αρέσω , ταιριάζουμε , είναι παιδί της σχέσης , έχουμε τρομερή χημεία μεταξύ μας , το τεστ του φιλιού το πέρασε με άριστα (και του μπαλαμούτ as well) ....Είναι καλό παιδί και τώρα οδηγούμαστε στην σχέση...

Όμως εγώ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ να μην είμαι σε φάση για καινούρια πράγματα και ιδιαίτερα μια νέα σχέση...Έτσι λοιπόν αποφάσισα αύριο που θα συναντηθούμε να του το πω.....

Έτσι και αλλιώς του το είχα πει την φαση που είμαι και μου είχε πει πως δεν θα με πιέσει για τίποτα.....

Και για να μην κάνω μαλακίες ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ , καλό είναι να του το πω ξανά τώρα που είναι ακόμα πολύ νωρίς......

Κατά τα άλλα σήμερα θα πάω να δω τις παλιόγριες που κάνουν διακοπές στο Άμπου Ντάμπι (βλ.Sex & the City) με την "παρέα" μου (τα "" τα βάζω γιατί η λέξη παρέα για τα συγκεκριμένα άτομα σηκώνει πολλή συζήτηση)...


ΠΑΝΤΩΣ είναι φοβερό αυτό το κλισέ που λέει πως όταν κάποιος κάνει σχέση τότε όλοι ξεκινούν να του την πέφτουν ..Χτες αφού γύρισα σπίτι το βράδυ μου μίλησε μετά από τόόόόσο καιρό αυτός και μου την ψιλοέπεφτε και μου είπε ότι του έλειψα και του έσκασα εγώ ότι ξεκινάω κάτι καινούριο και αμέσως χωρίς καν να τον ρωτησω μου είπε πως αυτός νιώθει πως δεν έχει ξαναερωτευτεί άλλον τόσο πολύ και πως είναι ευτυχισμένος (με τον γκομενό του εννοώ) και όταν είδε πως δεν τσίμπησα μου πε καληνύχτα και βγήκε από το chat ...ΜΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣΤΕ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ !
Και σήμερα ένα άλλο παιδί μου έστειλε sms και μου πε πως χωρισε και πως θελει να πάμε για καφέ ή ταινία (βλ.σεξάκι μέχρι πρωίας).Να θες να αγιάσεις και να μην σε αφήνουν !

Πάντως είμαι "κάπως" σχετικά με το θέμα της σχέσης που λέγαμε πιο πριν...


Εσύ τι άποψη έχεις επί του θέματος ?
Σου επιτρέπω να σηκώσεις το χέρι σου....Γρήγορα καιγόμαστε !

Y.Γ. Ο τίτλος είναι παραπλανητικός από ότι κατάλαβες :P

22 σχόλια:

  1. χμ μερικά γλωσσόφιλα, λίγο μπαλαμούτι, 2 σηκωμένες ψωλές, αρχική γνωριμία από facebook, και μια τεράστια γνωριμία για ποτό στο Γκάζι...απορώ γιατί το σκέφτεσαι ακόμα. Η φάση έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα και εχέγγυα για να προχωρήσει σε κάτι ουσιαστικό, αληθινό και γεμάτο νόημα και για τους 2 σας. Go for it babes αλλά πάντα με προφυλάξεις και καλό λιπαντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αντιπαρέρχομαι το σχόλιό σου γιατί βιάζομαι ....θα γράψω αργότερα γιατί πιστεύω πως κάνεις λάθος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αν το αντιπαρέρχεσαι να μην γράψεις καθόλου. Αν και ξέρεις πως έχω δίκιο για το πόσο για τον πούτσο ήταν αυτή η σημαντική και γεμάτη μέλλον γνωριμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. koia malakas den eimai an pisteya pws exeis dikio tha to lega......paw na dw tis 4 gries ..tha kanw comment meta....

    filia agriogato

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγάλι αγάλι γίνετε η αγουρίδα μέλι ,στην προκειμένη η αγουρίδα βιάζεται!!! αργά και σταθερά να μην πληγωθείς, λέω τώρα εγώ!!!
    Φιλιά καλό βράδυ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν είπα πως είσαι μαλάκας απλά αυτή την στιγμή σκέφτεσαι με το πουτσοκέφαλο. Και σόρι που επιμένω (άλλωστε εσύ ζήτησες την γνώμη μας) αλλά τέτοιες σούπερ καταστάσεις-περιπτώσεις έχω δει άπειρες (μη σου πώ πόσες έχω διαβάσει από γκέι μπλόγκερς) που μπορώ να διακρίνω από μίλια μακριά το πόσο καλές είναι από την αρχή. Αν πάντως το προχωρήσεις εγώ θα σου ευχηθώ να πάει όσο καλύτερα γίνεται και να μου τρίψεις στα μούτρα το λάθος μου :)
    Άντε καλή προβολή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μόλις μπήκα!

    Πάω να δω το Μίλα μου βρώμικα και θα έρθω να σου πω τι προτείνω!

    (Το εχω κανει κι εγω και πετυχε)

    Κανε με add στο facebook, βρωμερό σκουλήκι

    koulakaikoula@yahoo.gr

    με αυτό το mail


    EΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ θα σου έλεγα να μην τα σκέφτεσαι τόσα. Να αρχίσετε κάτι σιγά σιγά και βλέπεις!!!!Μην αποκλείεις κάτι που όπως είπες αξίζει!!!! Χαλαρά τουλάχιστον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν, να είσαι χαλαρός όπως λέει και ο απο πάνω μου!

    Μην κανεις κουβεντα για το αν εισαι σε φαση ή δεν εισαι! Μπορει να αξιζει το παιδι και σιγα σιγα να σου ανοιξει την ορεξη!

    Οκ;

    Μην κλεινεις πόρτες απλά να παίρνεις το χρόνο σου και να του δίνεις κι εκείνου λίγο απο το χρόνο σου και όλα θα πανε καλα!

    Φιλιά και ευχομαι τα καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απαπαπα διευθυντής πράμα και ακόμα δεν έχεις μάθει τα βασικά. Μεταξιταστέος και να έρθεις τον Σεπτέμβριο καλά διαβασμένος!:
    1. Εννοείται ότι όταν βρίσκουμε γκόμενο σκάνε και άλλοι 100
    2. Εννοείται ότι όταν βρίσκουμε γκόμενο σκάει πρώην μετανιωμένος (ο οποίος συνήθως μας έχει φτύσει)
    3. Ποτἐ μα ποτέ δε λέμε σε κάποιον ότι δεν είμαστε έτοιμοι για σχέση, ειδικά αν έχουμε περάσει ένα γαμάτο πρώτο ραντεβού, αν αυτός έχει περάσει θριαμβευτικά το τέστ του πρώτου φιλιού και αν τον γουστάρουμε κιόλας! Γιατί να το κάνουμε δηλαδή; Είμαστε μαζόχες ή μαλάκες; Θα χάσουμε τίποτα να το αφήσουμε να εξελιχθεί για καμία-δύο εβδομάδες και μετά να δούμε; Και αν αυτός τελικά είναι γαμάτο ατομάκι και δέσουμε; Να μην το δοκιμάσουμε καν; Όχι αγάπη μου! Διότι, στην τελική, αν δε γουστάρουμε του δίνουμε τα παπουτσάκια του μια και καλή και πάμε για άλλα. Να μην πεις τίποτα, ακούς! Enjoy it while it lasts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να αφήσεις τα πράγματα να πάνε μόνα τους χωρίς να πιέζεις για κάτι θετικό ή αρνητικό.
    Αν είναι να βγει σχέση, θα βγει.
    Δεν μπορείς να κρίνεις που θα βγει με λίγη ώρας γνωριμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίτα να δεις...
    Οι gay στην Ελλάδα έχουν το μάστερ στην αυτοκαταστροφή, την ανικανότητα και την αχρηστία. Αν θες να μείνεις μόνος, συνέχισε να κάνεις νάζια και να καις αξιολογους ανθρώπους, όπως τόσοι και τόσοι γύρω σου, που τελικά καταντούν είτε ανέραστεσ θεες, είτε πουτάνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψηφίζω τον προλαλήσαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ φιλοσοφία βρε αδερφάκι μου. Άντε προχώρα το και δες πως θα βγει. Δεν κάνεις δα και κάνα έγκλημα. Αν νομίζεις ότι αξίζει give it a real try. Αληθινή ευκαιρία όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. >ΦΟΥΛΗ

    Μωρέ δεν θα πληγωθώ..Το θέμα είναι αλλού......ότι δεν μου βγαίνει κάτι αυτή την περίοδο ...τέσπα είμαι μπερδεμένος....

    >Ethan Reynolds

    Λες ρε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. >Coula

    "Μην κλεινεις πόρτες απλά να παίρνεις το χρόνο σου και να του δίνεις κι εκείνου λίγο απο το χρόνο σου και όλα θα πανε καλα!"

    Moυ άρεσε πολύ η άποψη αυτή !

    Αλλά το θέμα είναι πως άμα κάνω κάτι θέλω να τα δώσω όλα και όχι να είμαι στο περίπου...

    όλα ή τίποτα που λένε ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. >Mamouli

    1.από ό,τι φαίνεται , ναι !
    2.Πρώην δεν είναι , αλλά ικανοποιήθηκα που είναι μετανιωμένος ....:P
    3.Δεν ξέρω είμαι confused πάρα πολύ !

    Φιλιά Μαμά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. >bear

    το θέμα είναι ότι πιστεύω πως δεν είμαι σε φάση αυτή την περίοδο που θά'θελα να ξεκινήσω το οτιδήποτε , καταλαβες?!

    thx πάντως bearούλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. >suncitizen

    Λίγο σκληρή η κριτική και νομίζω πως δεν απευθύνεται σε μένα !
    Επίσης δεν υπάρχει "gay στην Ελλάδα και gay στο εξωτερικό"
    !Είναι ένας τεράστιος αστικός μύθος !Το χουμε ξαναπεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. >benevolmente

    Δες τι απάντησα στον προλαλήσαντα.

    >zero point

    Ακριβώς για αυτό δεν θέλω να συνεχίσω κάτι που είναι comme ci comme ca από τη μεριά μου .....
    ΤΟ ξαναλέω...Είμαι μπερδεμένος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. εγώ δεν έχω να σου δώσω συμβουλή - αλλά επειδή είμαι κουτσομπόλης, γράψε το τι γίνεται στη συνέχεια χαχαχαχαχα
    καλή τύχη ότι κι αν αποφασίσεις.
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eεεεε ξεμπερδέψου κι εσύ βρε παιδάκι μου!! ΑΜΑΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή