Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Περίοδος : ASEXUALISM !

Περνάω μία περίοδο τις τελευταίες μέρες...Μία περίοδο που δεν θέλω να έχω ούτε σχέση , ούτε να κάνω ξεπέτα , ούτε να έχω γκόμενο , ούτε να κάνω σεξ , ούτε γενικά να μιλάω με κάποιον στον τηλέφωνο με τον οποίο να έχω να δικαιολογήσω "γιατί δεν συναντηθήκαμε χτες/γιατί δεν απάντησα στο sms" κλπ κλπ κλπ...Θέλω να ασχοληθώ αποκλειστικά με τον εαυτό μου !Οχι ρε, δεν είμαι εγωιστής , απλώς όλα αυτά τα βαρέθηκα...Γενικά δεν θέλω "δεσμούς" οποιασδήποτε φύσεως αυτό τον καιρό...

Μπορεί βέβαια και να φταίει το ότι από τη στιγμή που ήρθα εδώ στην Κρήτη , έκανα σχέση....και κράτησε 4 μήνες..Και χώρισα από δική μου επιλογή ...Και την επόμενη μέρη έκανα άλλη σχέση.....Για 4 μέρες...Και χώρισα πάλι από δική μου (?) επιλογή...΄Και είμαι εδώ στην Κρήτη 4 μήνες και 1 εβδομάδα....

Κάτι πάει λάθος σε μένα ?Κάτι κάνω εγώ στραβά?Η' μήπως έχω όντως ανάγκη να μείνω λίγο μόνος μου?

Δεν ξέρω δεν ξέρω.........Πφφφφφφφφφφφφφφφφφφ .............Μάλλον περνάω περίοδο asexualism ..... Aν και η αλήθεια είναι ότι δεν με χαλάει κιόλας ιδιαίτερα....


Εσάς σας έχει συμβεί ποτέ αυτό ?(πείτε ναι να ησυχάσω και εγώ καλοί μου μαθητές :-])

11 σχόλια:

  1. Μην σκας! Είσαι σε μια περίοδο ναι, που θες να ασχολείσαι με τον εαυτό σου αποκλειστικά! Εμ βέβαια, κάνετε ότι κάνετε και μετά "είμαι σε μια περίοδο που μπλα μπλα μπλα" :p Συγγνώμη παραφέρομαι! :p Ναι κοίτα, μου συνέβηκε αλλά όχι επειδή χώρισα, αλλά επειδή έγινε κάτι προσωπικό και δεν μπορούσα να σκέφτομαι τα περί σεξουαλικότητας (καλά με είχε καταλάβει κάποτε και η κρίση ότι πάσχουν όλοι -εκτός εγώ- από έλλειψη σοβαρότητας και μπλα μπλα μπλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaaa ithaki man den nomizw pws oi alloi exoun to provlima den nomizw kan pws yparxei kapoio proc=vlima apla pernaw mia periodo me provlimata oikogeneiakis fyshs pou den thelw pros to nparos desmeyseis:)
    thx gia to sxolio s.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχα 2 σχέσεις σε 32 μέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΑΑΑΑ νόμιζα 4 βδομάδες. Ε αφού είναι 4 μήνες αλλάζει το πράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάει στο καλό τη πρώτη των 4 μηνών ΟΚ...αλλά τη δεύτερη των 4 ημερών που τη βάφτισες και σχέση...ούτε εγώ δεν τα λέω αυτά! Που θα πεταχτεί κάνας Mahler - που μεταξύ μας ήπια το πήρε - και θα με κυνηγάει! χαχαχα!!!

    Μείνες μόνος, δεν κάνει κακό...καλά ζω ιστορικές στιγμές με αυτά που λέω και κάνω τον τελευταίο μήνα...χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. zero point

    Kala h 2h sxesh itan viastiki kai apo thn diki m kai apo tou allou thn pleyra.....

    Tespa.......Twra eimai asexual :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Zero Point
    ε ναί δώσε τώρα και συμβουλές να με πρόσεχε σε βλέπω χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Έγραψα πάλι ο πούστης ...
    αν βάλω τα πράγματα στην θέση τους θα πονέσουν πολλοί κώλοι χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή